Саопштења

Марјановић: Пропадање Икарбуса започело у време Ђиласа

Врхунац лицемерја је да Ђиласов шеф одборничке групе Никола Јовановић брине о Икарбусу када сви врло добро знају да је пропадање Икарбуса започело у време када је градоначелник Београда био Јовановићев шеф Драган Ђилас који је уместо Икарбусових аутобуса усред економске кризе куповао дупло скупље Соларисове аутобусе и тиме директно допринео потпуном урушавању Икарбуса. 

Драгана Ђиласа, док је био на функцијама, уопште није занимало да решава проблеме домаћих компанија и радника, он се тада ажурно бавио развијањем свог бизниса обезбедивши својим комапнијама 619 милиона евра прихода, док су Икарбус, али и десетине других домаћих компанија пропадале. Док су радници широм Србије остајали без посла Ђилас је себи обезбедио лично богатство од преко 25 милиона евра. 

Очигледно је да је политика истрошених кадрова Демократске странке данас окупљених у Савезу за Србију терање инвеститора, у случају Икарбуса кинеског инвеститора, који је започео преузимање ове компаније чиме ће се дугорочно решити проблем Икарбуса уз задржавање целокупног производног програма Икарбуса и развијање нових модела електроаутобуса. 

Подсећам јавност да је у 2019. години набављено 244 нова аутобуса којима се унапређује јавни превоз у Београду. Градска власт предвођена Српском напредном странком наставиће да набавља нове аутобусе али ће исто тако заједно са републичком влашћу дугорочно решити проблем Икарбуса који Драган Ђилас није био способан да реши.

 

Заменик шефа одборничке групе СНС-a у Скупштини града Београда

Радослав Марјановић